onsdag 3 juni 2009

Bra och dåligt? Yin och Yang?

Som bekant gillar jag ju att fixa i hemmet och i trädgården och en stor del av inspirationen - det erkänner jag - får jag från nätet.
Min favoritlista är både lång och lite konstig. När andra har länklistor till olika medier, shoppingsidor etc har jag nästan uteslutande favoriter som handlar om design, gör-det-själv, och inredning. Med åren har jag också lärt mig vad jag verkligen gillar. Och inte gillar.

Nedan finner du ett exempel på sådant som jag inte tycker om. Varför jag inte gillar inslaget? Jo, för att det inte lämnar något åt fantasin. Själv tycker jag nämligen att fantasi, högt i tak och lustfylld kreativitet är viktigast när man skapar. Inte boxade instruktionsfilmer. Så det så.

Snart kommer jag att lägga upp filmer och andra inspirationsstycken som jag håller som personliga favoriter. Lite ying och yang så att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar