onsdag 10 juni 2009

Höj och bredda taket

Hej alla härliga hemmafixare där ute. Det här är ett tips som det vore kriminellt att behålla för sig själv. Det riktigt pirrar i hjärtat. Jag satt här på min stubbe framför datorn (det svartvita i björken stämmer så väl överens med den övriga inredningen här hemma och kontrasterar suveränt mot den lilla sittkudden i tyg från 10-gruppen som jag sytt och lagt på toppen.). Trots att jag fullkomligt dammsugit Stockholms utbud av byggnadsvårdar har jag inte hittat den riktigt genuina träskruven med den rätta känslan för det halvtak som jag har påbörjat över vedtraven. Så nu googlade jag runt lite. Och i stället för skruv hittade jag det här jättefina erbjudandet! Om du inte har läst tidningen förut så kan jag berätta att du till exempel får enkla steg-för-steg-tips på små helgprojekt som hur du höjer och breddar taket där hemma – kanoners!

http://www.bonniershop.nu/cm/1.3429?media=adservicemedia&ms=true&product=GDS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar