onsdag 10 juni 2009

En regnig dag är en kreativ dag!



Idag faller regnet vackert på hustaket. En perfekt dag att pyssla tillsammans med sina nära och kära. Efter en stunds bläddrande i några av hemmets mycket inspirerande kokböcker så föll valet ändå på att lägga pärlplattor.

E lade en krokodilplatta och jag ett porträtt av en av mina kollegor. Det var ingenting jag hade planerat innan utan fingrarna gick lite av sig själva.

Vissa kollegor blir ju något mer än personer man jobbar med. Hoppas att han kommer och hälsar på oss på Brännö till sommaren igen så att jag får tillfälle att bjuda på ett glas och visa allt fint jag gjort med huset sen sist.

1 kommentar:

  1. Hej
    Trevligt att du gillar det jag gör, men som jag skriver så vill jag att man kontaktar mig innan man publicerar mina bilder någonstans.
    Jag kan ju tycka att det är roligare för dina bloggläsare att se vad du och din fru har gjort istället för att du ska visa upp någon annans verk sin dina egna.
    Därför ber jag dig vänligen men bestämt att ta bort bilden från din blogg.

    SvaraRadera