måndag 8 juni 2009

I valet och kvalet


Går i verktygstankar. Fick en väldigt fin skruvdragare i julklapp av M, men den är kvar på Brännö och jag tänker regla om nere i källaren och flytta en vägg. Då blir det en del skruv att dra fast.

Som så många i min situation funderar jag på om jag ska köpa en dyr eller en billig skruvdragare. På Testfakta finns det bra tips men till slut står man där i alla fall och funderar. En dyr skruvdragare för flera tusen kronor eller en för några hundra?

Egentligen tycker jag elverktyg låter illa och tar bort lite av stämningen men man slipper å andra sidan kramp i händerna.

Får ta upp saken med Fredrik på Fredells i veckan. Han brukar veta.

1 kommentar:

  1. Underbart, tack för önsketips! Tänk om min gubbe kunde ge mig en betongblandare istället för de vanliga rosorna han alltid envisas med... ;-)

    Kraaaaaaaaaaaam!!!!

    //Nicka

    SvaraRadera